Lukrativ affärsidé - diarre :)

Diskussion i 'Artiklar och Nyheter' startad av Preciosa, 8 september 2017.

  1. Preciosa

    Preciosa Veteranmedlem

    Blev medlem:
    13 december 2008
    Inlägg:
    8.313
    Mottagna gillanden:
    1.050
  2. Spanienforum.se Sponsrat inlägg

    Hej!
    Vi rekommenderar följande tjänster kring boende och juridik i Spanien. Du förbinder dig inte till något när du använder våra formulär och det kostar inget.
    Tack för att ni använder Spanienforum och gör det till en trevlig mötesplats för Spanienfantaster och alla andra!

    PS. Spanienforum.se har fått nya ägare och vi kommer göra en del mindre justeringar under våren 2018. Allt för att forumet ska leva kvar och fortsätta fylla ett bra syfte, för nya medlemmar och såväl för våra forumveteraner. Finns det synpunkter eller idéer så är ni välkomna att maila på [email protected].
  3. Malin17

    Malin17 Ny medlem

    Blev medlem:
    26 juni 2018
    Inlägg:
    3
    Mottagna gillanden:
    0
    Nej men så fruktansvärt!! Stackars den firman/det hotellet som blev utsatta för det här. Det måste vara en företagares absoluta mardröm! Här försöker vi göra rätt för oss, betalar in F-skatt och sköter bokföringen och så finns det människor som beter sig så. Ibland undrar man. Vi kanske är väldigt blåögda när det gäller att göra rätt för sig här i Sverige. De flesta av oss söker inte "snabba cash" utan vill göra rätt för oss. Jag tror att det är därför vi är ett så starkt och bra samhälle. Jag har bott 15 år i London och där såg man väldiga skillnader (jag drar absolut inte alla över en kam) och man såg tydligt en skillnad i egoism. Kanske blev detta ännu tydligare nu med Brexit. Hoppas aldrig att vi får samma attitiyd till Sverige. I Spanien kanske man pratar mycket, högt och passionerat men man är fortfarande väldigt medmänsklig och bryr sig om de människor man har omkring sig. Det är i alla fall den bilden jag har fått efter 1 år.
     
  4. SpainBrain

    SpainBrain Aktiv medlem

    Blev medlem:
    5 december 2017
    Inlägg:
    115
    Mottagna gillanden:
    44
    "Man kanske pratar mycket, högt och passionerat men"

    Du lägger fram det som att det nästan skulle vara ett motsatsförhållande där, men det är väl snarare tvärtom. Att prata intensivt och engagerat tyder ju just på att det personliga engagemanget finns där, och varför skulle det försvinna i andra sammanhang.
     

Dela sidan

Laddar...